Informacja o przyjmowaniu obywateli w KMP w Słupsku przez kierownictwo lub upoważnione osoby oraz informacja o sposobie złożenia skargi/wniosku
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SŁUPSKU
ALEJA 3 MAJA 1
76-200 SŁUPSK
- osobiście w Biurze Przepustek KMP w Słupsku przy Alei 3 Maja 1,
- osobiście do protokołu – w siedzibie KMP w Słupsku
- faksem – na numer +48 47 742 02 10
- za pośrednictwem ePUAP
- Identyfikator URI - https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/KMPSlupsk
- Adres skrytki - /KMPSlupsk/SkrytkaESP
- e-mailem – na adres: komenda.slupsk@gd.policja.gov.pl
Kierownictwo KMP w Słupsku przyjmuje interesantów w każdy wtorek w godzinach 14:00-18:00 po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod nr tel. 47 74 20 500.
Funkcjonariusze/pracownicy Zespołu Dyscyplinarnego KMP w Słupsku przyjmują interesantów oraz udzielają informacji telefonicznych w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Słupsku:
- w dni robocze, w godzinach urzędowania tj. 08:00-15:30,
- telefonicznie: 47 74 20 517, 47 74 20 377, 47 74 20 357.
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji
- dokładny opis zdarzenia
Zgodnie z § 8 pkt. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków – skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej pozostawione będą bez rozpoznania.
Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach sprawy bez udzielenia odpowiedzi występującemu.